سوالات بسیاری در رابطه با رفع موهای زائد با روش لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهمترین آنها پاسخ خواهیم داد.
این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند.
متخصصان این انجمن بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-20 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. لیزر موهای زائد، جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. از این رو در این مطلب با دکتر مجتبی امیری، متخصص پوست و عضو هیات علمی بیمارستان بقیه ا... درباره مهم ترین توصیه ها و هشدارها برای افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام بدهند، ترتیب داده ایم.
نه، موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان کنند.
یعنی افرادی که مشکلشان هورمونی است، نمی توانند لیزر کنند؟ چرا؛ ولی این بیماران باید همزمان با لیزر، درمان دارویی برای رفع بیماری هورمونی خود را هم انجام دهند. درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می برد. این در حالی است که لیزر بدون داوردرمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است.
قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... اینها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب میشود که برای خود راهکارها و قوانین خاص خودش را دارد.
شاید شنیده باشید هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از خوب یا بد ساخته ذهن و جذب خودتان است، بدین معنا که شما اگر به موضوعات مثبت و خوب فکر کنید و آنها را طلب کنید همانها بر سر راهتان قرار گرفته و اگر منفی بافی هم کنید مدام در چاه و چاله اید.
باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب شما را با انرژیهای درونیتان و بخصوص قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان آشنا کند، پس با ما همراه باشید.
براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ میدهند که به سمتتان جذب شدهاند.
در واقع، خود شما آنها را به زندگیتان دعوت کردهاید.
روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سالهای متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت میکنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.
قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه میشود:
"ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود میکنیم. "
باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهشهای علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار میدهند.
ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزوهای ما جامه عمل بپوشاند و خواستههای درونی ما را محقق سازد.
مثلاً از قانون جذب خانهای زیبا میخواهیم، اما این خانه از چه ساخته میشود؟ معلوم است از آجر، سیمان؛ آهن و خاک و سنگ! اما این مصالح از کجا تأمین میشوند؟ بازهم جواب معلوم است، از جایی همین دوروبرها!
به گمان بسیاری از افراد، قانون جذب پدیدهای جادویی است که از هیچ کجا آباد آرزوهای ما را فراهم میکند. درحالیکه هیچ جادویی در کار نیست و قانون جذب آرزوهایمان را با داشتههای اطرافمان فراهم میسازد. شما اسباب فراهم ساختن آرزوی دیگری و حتی همان آرزوی او میشوید و او نیز همزمان آرزوی شما خواهد شد.
عامل جادویی شدن قانون جذب، همان دست نامرئی، اما توانمندی است که دروتخته را باهم جور میکند و پیوسته در حال چیدن اجزای مختلف هستی در کنار هم است. با دقیق شدن در این نکته، دیگر گله و شکایتی نخواهیم کرد که چرا همکار بغلدستیمان فردی اخموست، همسایهمان آنگونه رفتار میکند یا حتی رئیسمان شخصی بداخلاق است.
این افراد همان آرزوهای ما تا به امروز هستند. ما نیز در این لحظه، همان فردی هستیم که آنها دقیقاً آرزوی بودن در کنارش را داشتهاند!
اینگونه نیست که قانون جذب برای بعضی افراد عمل کند و برای برخی دیگر که به آن باور ندارند، کارایی نداشته باشد. جذب یک قانون معنوی جهانی است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد؛ مثل قانون جاذبه.
آیا فضای کار اشتراکی معایبی هم داره؟
صد درصد باید گفت بله، مگه جایی بدون معایب هم میتونه باشه ؟ یکی از نکته های مهمی که توی کوورکینگ اسپیس همیشه مطرحه افرادی که در محیط یا دفتر کار اشتراکی حضور دارند باید درک درستی از همکاری مسالمت آمیز با هم داشته باشن و محیط کار رو قلمرو شخصی خودشون ندونند و تفاوتهای زیاد بین محیط کار اختصاصی و اشتراکی رو درک کنند.
در فضای کار مشترک احتمال اینکه هر لحظه شما با سوالات و البته شاید کمی سرو صدای دیگران از تمرکز خودتون خارج بشید وجود داره و البته حفظ سکوت و آرامش یکی از قوانین مهم این مکان هاست و شاید برای کسانی که نتونند خودشونو تو این زمینه وفق بدند یکم سخت باشه.
یکی دیگه از ویژگی هایی که میشه به عنوان عیب گفت محدودیت زمانیه، برای یه فریلنسر و یا حتی اشخاصی که اینترنشنال کار میکنند زمان تعریف نشده و محدودیت زمانی ، ورود ، خروج و تعطیلات که در بعضی کوورکینگ ها هست ممکنه سخت باشه که البته همین موضوع برای کسانی که به دنبال برنامه ریزی منظم برای کارهای خودشون هستند یه مزیت حساب میشه.
در فضای کار اشتراکی میشه عدم حفظ حریم خصوصی رو به عنوان عیب نام برد، باید در یک مکان اشتراکی که احتمالا رقبای تجاری شما هم همون جا مستقر هستند در تماسهای تلفنی محرمانه با مشتریهای حساس و ملاقات با مهمونا برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات خودتون تلاش کنید.
دیجی کالا بهترین فروشگاه اینترنتی ایران با سابقه بیشتر از ده سال است که توسط حمید و سعید محمدی مدیران شرکت نوآوران فن آوازه در سال 85 راه اندازی شد. در ابتدای کار مانند خیلی از فروشگاه های اینترنتی دیگر بسیار ساده و با تنوع کالایی پایین بود. با گذشت زمان و شناخت نیازهای مشتری کالاهای خود را متنوع کردند و در نحوه خدمات دهی به مشتریان تغییراتی به وجود آوردند. مانند بخشی که در سال 94 با عنوان OpenBox در سایت اضافه کرده اند.
OpenBox شامل کالاهایی می شدند که پس از خرید مشتری عمدتا به دلیل مغایرت کالای سفارش داده شده و یا وجود خط و خش و مشکلات اساسی ، پس از تست کالا توسط کارشناسان دیجی کالا و تعلق امتیاز نسبت به ایراداتی که در آن دیده می شود در بخش OpenBox سایت دیجی کالا با قیمت پایین تری به فروش گذاشته می شوند. محصولات OpenBox تا 24 ساعت مهلت تست دارند و در صورت مشاهده ایراد ، کالا با کالایی دیگر که در سایت موجود است تعویض خواهد شد و یا در صورت عدم موجودی کالا، هزینه آن به مشتری استرداد می شود.
از سوی دیگر دیجی کالا با پرداختن به محتوای مفید و کاربردی در زمینه های مختلفی مانند ابزارهای دیجیتال و لوازم خانگی، گام مهمی در تولید اطلاعات و اعتماد سازی در خرید اینترنتی انجام داد، تا جایی که مشتریان عمدتا پس از خواندن مطالب و نقد و بررسی در سایت دیجی کالا اقدام به خرید کالا به صورت حضوری یا آنلاین می کنند. گذشته از همه این ها دیجی کالا با ارائه تخفیف ها در قالب پیشنهادات شگفت انگیز مشتریان را ترغیب به خرید می کند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دارای نماد نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال)، نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت و عضو اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی می باشد. دیجی کالا چهار مجموعه دیجی مگ، دیجی پی، دیجی استایل و فیدیبو را در زیر مجموعه خود دارد.
با توجه به مزایا و تاریخچه فروشگاه اینترنتی، دیجی کالا در بین تمام فروشگاه ها در رتبه اول قرار دارد.
فروشگاه اینترنتی بامیلو توسط شرکتی در برزیل راه اندازی شده است. شرکت راکت اینترنت به همراه سرمایه گذاری در بخش تجارت الکترونیک ایران قصد دارد تا بازار ایران را در دست بگیرد. از سرمایه گذاری های این شرکت در ایران می توان به فروشگاه اینترنتی بامیلو و تاکسی یاب اینترنتی یعنی همان اسنپ اشاره کرد. روش کار این شرکت پیدا کردن و شناسایی استارت آپ های موفق آنلاین در کشورهای موفق جهان و الگو برداری از آن ها و پیاده سازی در سایر کشورها که از این امکانات برخوردار نیستند ، می باشد. فروشگاه اینترنتی بامیلو طراحی به سبک مدرن به همراه بنرهای بزرگ دارد. در ابتدای شروع به کار برای شناخته شدن در بین مشتریان تخفیف های بسیاری بر روی کالاهایش اعمال کرد، حتی برای مدتی از تخفیف یک هفته ای ارسال رایگان برای کالاهای بالای 30 هزار تومان جهت جذب مشتریانش به کار برد. فروشگاه اینترنتی بامیلو دارای دو نماد نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد.
یکی از دلایل موفقیت این فروشگاه اینترنتی حراجمعه است ، زیرا در حراجمعه فروش فروشگاه اینترنتی بامیلو به طرز عجبی افزایش می یابد و یکی از دلایل این افزایش فروش تخفیف های شگفت انگیزی است که بر روی کالاهای خود می گذارد
دیجی استایل از زیر مجموعه های دیجی کالا است که بر خلاف دیجی کالا به صورت تخصصی در آن پوشاک عرضه می شود. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در سه دسته پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه اقدام به فروش می کند. شاید در گذشته ای دور وجود فروشگاهی برای محصولات برند کمی عجیب و غیر واقعی به نظر می رسید، اما اکنون دیجی استایل با عرضه پوشاک برند مورد توجه قرار گرفته است. همچنین با توجه به تجربه و موفقیت دیجی کالا در فروش اینترنتی و با گذاشتن فستیوال ها و تخفیف های فصلی به سرعت توانست در زمینه فروش پوشاک مشتریان را جذب کند. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل دارای نماد نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت و عضو اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی می باشد.
فروشگاه مدیسه متعلق به شرکت تجاری گلستان، ابتدا فعالیت خود را در زمینه پوشاک آغاز کرد و پس از مدتی به فروش لوازم خانه، مواد غذایی و نوشیدنی لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و… پرداخت. فروشگاه اینترنتی مدیسه به سیستم هوشمندی مجهز است که در مراجعات بعدی هر کاربر، پیشنهاداتی متناسب با سلیقه و نیاز او ارائه می کند. محصولات عرضه شده در این فروشگاه اینترنتی همگی دارای ضمانت اصالت هستند و تنوع بسیاری دارند، شما می توانید محصول مورد نظر را در رنگ ها و سایزهای مختلف و برندهای متفاوت حتی آمریکایی از این فروشگاه تهیه نمایید. برای سفارشات بالای صد هزار تومان ارسال رایگان می باشد. فروشگاه مدیسه برای جلب رضایت مشتری تصاویر محصولات را بسیار با کیفیت و حرفه ای در سایت قرار می دهد و به این صورت به انتخاب مشتری کمک بیشتری می کند، همچنین امکان پرو آنلاین در فروشگاه وجود دارد. مدیسه به عنوان هدیه اولین خرید تا سقف 35 هزار تومان از طریق عضویت خبرنامه به مشتری ارائه می کند. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت و عضو اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی می باشد.
برای مشاهده ادامه مطلب روی این لینک https://bit.ly/3gEpNun کلیک کنید..