بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

مراقبت‌ های بعد از عمل لیفت با نخ

مراقبت‌های بعد از عمل لیفت با نخ

  • بعد از لیفت صورت با نخ یا... شخص در بخش‌های مختلف صورت احساس کشیدگی و سفتی خواهد داشت. همچنین احتمال دارد کمی کبودی، سوزن سوزن شدن و یا سوزش در نواحی بی‌حس شده وجود داشته باشد. استفاده از یک پوشش الاستیکی برای صورت و گردن به بافت پوست کمک خواهد کرد که در موقعیت جدید خود ساکن و سازگار شود، همچنین این پوشش احساس راحتی به فرد می‌دهد و باعث کاهش تورم نیز می‌شود.
  • کیسه‌های یخ و پارچه‌های خنک‌کننده‌ صورت می‌تواند برای ۲۴ ساعت اول استفاده شود.
  • استفاده از انواع نوشیدنی‌ها به مدت چند روز پس از عمل تا حد زیادی می‌تواند کمک‌کننده باشد.
  • هنگام استفاده از مرطوب‌کننده یا آرایش کردن، انگشتان خود را از موقعیت پایین‌تر به موقعیت بالاتر حرکت دهید. از محصولات مراقبت پوستی حاوی ویتامین A استفاده کنید.
  • به مدت یک ماه صورت خود را ماساژ ندهید.
  • به مدت یک ماه از کشیدن لباس‌های تنگ روی سر خود اجتناب کنید.
  • برای مدت ۶ هفته بعد از عمل، کارهای سنگین خانه، باغبانی، بدن‌سازی یا ایروبیک و ورزش‌های تماسی را انجام ندهید.
  • هنگام نوشیدن مایعات با نی، لب‌های خود را غنچه نکنید، شکلک درنیاورید و هنگام سرفه، عطسه و خمیازه صورت و گردن خود را نگه دارید.
  • بهبودی از نظر بازگشت به اجتماع معمولاً حدود ۲ هفته است؛ یعنی با گذشت ۲ هفته ظاهر شما کاملاً عادی است و می‌توانید به اجتماع بروید.
  • بعد از ۲۴ ساعت دوش بگیرید. پوشش زخم‌هایی که پانسمان شده را بردارید، با ملایمت محل را به آرامی خشک کنید.
  • تا ۲ هفته بعد از عمل، آسپیرین و داروهای ضدالتهاب (نوروفین، ایبوپروفن) مصرف نکنید.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت نوعی روش درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست صورت است که پوست شما را شاداب و سرزنده می‌کند. شما می‌توانید این تکنیک را به صورت پاکسازی پوست در آرایشگاه یا پاکسازی صورت با دستگاه در کلینیک‌های زیبایی انجام دهید.

هدف نهایی فیشیال صورت، بازگشت شادابی و طراوت به پوست و درخشندگی آن است. این هدف با تخلیه و پاکسازی پوست از آلودگی‌ها یا اثرات به جا مانده از آن‌ها مانند جوش زیرپوستی امکان‌پذیر می‌شود.

در فیشال پوست با توجه به نوع پوست شما، پکیج درمانی انتخاب می‌شود تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را برای شما داشته باشد. در این حالت است که بهتر است به متخصص یا مراکز معتبر مراجعه کنید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

در نهایت توجه به این نکته ضروری است که فیشیال پوست یکی از ساده‌ ترین و در عین حال سریع‌ ترین روش‌ها برای شادابی بیشتر و جوان ماندن پوست صورت است. مدت زمانی که برای یک فیشال کامل باید بگذرانید چیزی حدود ۱ الی ۲ ساعت است و شما بلافاصله بعد از آن می‌توانید به کارهای روزانه خود ادامه دهید.

البته اگر مایل هستید طراوت و شادابی به دست آمده از این تکنیک را حفظ کنید، علاوه بر مراقبت از آن باید جلسات آن را تکرار کنید تا به نتیجه طولانی‌تر و کامل آن دست پیدا کنید.

انواع طراحی زیورآلات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی و ساخت طلا از هنرهای منحصر به فردی است که همیشه علاقه مندان زیادی را از بین بانوان به خود جذب می‌کند. این هنر اصیل از تکنولوژی و تغییرات صنعتی باز نمانده و در حال توسعه و رسیدن به کیفیت‌های برتر است. همین تکنولوژی این امکان را فراهم کرده تا طراحان طلا بتوانند ایده‌ها و تصورات خود را به خلاقیت تبدیل کنند.

اما برای رسیدن به محصول نهایی، فراگیری مراحل و تکنیک‌های ساخت طلا کاملاً ضروری هستند. زیرا اشراف بر تکنیک‌های ساخت جواهرات و زیورآلاتی چون طلا موجب می‌شود با سازندگان ارتباط بهتری برقرار کنید و در نهایت طراحی شما به ساختی با دوام و مرغوب بینجامد.

از همه مهم‌تر شما در جریان هزینه‌های کل پروژه ساخت طلا قرار خواهید گرفت. مقاله پیش رو توسط سایت فروشگاهی گالری جواهرات گنجه تهیه شده است تا با روند ساخت طلا و جواهرات آشنا شوید.

ایده پردازی ساخت طلا و جواهرات

ایده پردازی اولین مرحله از شروع طراحی و ساخت طلا است که طراح باید به سلیقه مخاطبان دقت زیادی داشته باشد. یعنی اینکه او چه می‌خواهد، چه نوع طراحی و چه رنگی از طلا برای او مورد پسند است، آیا نیاز است که از سنگ‌های قیمتی استفاده شود یا نه.

در مناطق جنوبی کشور اکثر افراد طلای سنگین با رنگ زرد را می‌پسندند، در حالی که در نقاط دیگری مثل تهران بیشتر به طلای سفید و سبک تمایل دارند. برای همین است که در ابتدای ایده پردازی باید به سلیقه مخاطب دقت زیادی داشته باشید تا از هزینه‌های اضافی پیشگیری شود.

طراحی زیورآلات

بعد از مرحله ایده پردازی باید به سراغ طراحی ایده برویم. طراحی طلا شامل دو مرحله است:

طراحی دستی

طراحی نرم افزاری

طراحی دستی زیورآلات

بعد از اینکه ایده مورد نظر تثبیت شد، وقت طراحی آن می‌رسد. برای طراحی دستی ذوق و قریحه بالایی مورد نیاز است و معمولاً در این مرحله طراح از آبرنگ استفاده می‌کند و طرح مورد نظر را بر روی کاغذ A4 ترسیم می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یکی از مراحل مهم در زمان سفارش ساخت انگشتر طلا و نقره همین مرحله است.

منبع