بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

 دستگاه ازن ژنراتور

مکانیسم عملکرد دستگاه ازن ژنراتور یا ازن ساز بر اساس خاصیت اکسید کنندگی ازن است. این مولکول های ناپایدار خاصیت اکسید کنندگی قوی دارند و دیگر مولکول ها را اکسید میکنند. این ویژگی ازن باعث شده که از آن به عنوان ماده‌ای برای تصفیه در زمینه‌های مختلفی چون پکیج تصفیه فاضلاب شهری، تهیه آب آشامیدنی، صنایع غذایی، تصفیه فاضلاب صنایع کاغذی و نساجی استفاده شود.

 مشخصات فنی دستگاه ازن ژنراتور

          کمپرسور پکیج تناوبی جهت تامین هوای ژنراتور ازن

          انژکتور مخصوص گاز ازن از جنس های UPVC و PTFE مقاوم در برابر گاز ازن

          شیر یکطرفه مخصوص ازن جهت جلوگیری از بازگشت گاز ازن به داخل دستگاه ازن ژنراتور (Ozone Check Valve)

          مخزن واکنش گاز ازن در آب ،مقاوم در برابر خوردگی قابلیت

          سیستم کنترل جریان ازن جهت جلوگیری از برگشت آب به داخل سیستم ازن ژنراتور

          شیلنگ تفلون مقاوم در برابر خوردگی جهت انتقال گاز

 

 
 
 

مزایای استفاده از ازن ژنراتور

ازن و کلر هردو به عنوان ضد عفونی کننده و گندزدا در واحد های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرند و مکانیسم عملکرد هر دو در ضدعفونی کردن یکسان است ولی با توجه به معایبی که در استفاده از کلر( گازیا پودر) وجود دارد استفاده از ازن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

          بالا بودن قدرت اکسید کنندگی ( تا ۵۰ برابر قوی تر از کلر)

          تاثیر گذاری بر طیف گسترده‌ای از میکرو ارگانیزم ها شامل میکروب‌ها، باکتری‌ها (تا ۳۱۲۵ برابر سریعتر از کلر) و ویروس‌ها (۱۰۰۰-۶۰۰ برابر سریعتر از کلر)

          قدرت ضد عفونی بالا حتی در غلظت کم

          موثر بودن فرایند ازناسیون در زمان کم (۱۰ تا ۳۰ دقیقه)

          اکسیداسیون مواد معدنی نظیر آهن، منگنز، سیانیدها، سولفید‌ها و نیتریت‌ها و انعقاد جامدات محلول برای خالص نگهداشتن آب

          عدم تولید هرگونه محصول جانبی هنگام تبدیل شدن به کسیژن

          باقی نماندن هیچ گونه ماده اضافی‌ بعد از فرآیند ازناسیون به دلیل تجزیه شدن سریع ازن

          کاهش یا حذف تعمیرات استخر، مانند زنگ زدن یا خوردگی تجهیزات و دیواره های داخلی استخر ناشی از مواد شیمیایی قوی مثل کلر یا جوش‌شیرین

          جلوگیری از انتقال بیماری‌ها مانند حصبه، وبا، هپاتیت، بیماری‌های قارچی و پوستی و …

کاربرد دستگاه ازن ژنراتور در تصفیه فاضلاب

کاربردهای گسترده تکنولوژی های دستگاه ازن ساز بر اساس تولید مقیاس بزرگ تولید کننده ازن و واکنش شیمیایی ازن ایجاد می شود. از این رو لازم است تا اصول تولید ازن خلاصه شود و روابط مناسب فیزیکوشیمیایی ازن که از اهمیت اساسی برخوردار هستند، تجزیه و تحلیل شوند. پیشرفت های فنی و کاربردهای عملی در مورد مکانیسم های تولید ازن با دستگاه ازن ژنراتور نشان دهنده خصوصیات فیزیکوشیمیایی ازن و همچنین کاربردهای ازن در تصفیه آب است. ازن می تواند در اثر با تماس فسفر، تخلیه آرام، واکنش های فتوشیمیایی و واکنش های الکتروشیمیایی تولید کند که در اصل با جذب مجدد اتم اکسیژن با مولکول اکسیژن صورت می پذیرد. دستگاه ازن ژنراتور کاربردهای به خصوصی دارد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

        اکسیداسیون زباله های آلی

        تخریب سیانید

        اکسیداسیون پتروشیمی آب زیرزمینی

        سرریز فلزات سنگین

        پساب پالپ و کاغذ

        پساب آسیاب نساجی

        حذف آثار نشاسته ، حذفFOG، روغن، گریس

        دفع سموم و آفات و حشره کش ها

        کاهش پسماندهای خانگی

        تصفیه ثانویه فاضلاب شهری

        استخراج فلزات سنگین

فرآیند تصفیه فاضلاب با دستگاه ازن ساز

 

 

 

 

 

سایت:http://ozhen.co/

آدرس شرکت: تهران، ولنجک، نبش خیابان بیست و پنجم

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

ساعات کاری

شنبه -چهارشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰

پنجشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰

جمعه: تعطیل

فواید میوه خشک

بسیاری از آدم‌ها میوه‌ی تازه را به میوه‌ خشک ترجیح می‌دهند زیرا معتقدند در فرایند خشک کردن و جهت افزایش زمان نگهداری این محصولات، به میوه‌های خشک نمک و قند اضافه می‌شود؛ و به این دلیل، این خوراکی‌ها سالم نیستند. ولی، در این مقاله قصد داریم فهرست شگفت‌انگیزی از انواع میوه‌ خشک و فوایدشان را ارائه دهیم که نشان می‌دهد فرایند خشک کردن و نگهداری این میوه‌ها، نه فقط کمک می‌کند این خوراکی‌های خوشمزه مدت زمان بیش‌تری سالم و قابل خوردن بمانند، بلکه مواد مغذی این میوه‌ها را به طور کامل حفظ می‌کند و باعث می‌شود بتوانید از فوایدشان برای سلامتی‌تان به طور کامل بهره‌مند شوید.

فواید میوه‌ خشک

۱. برگه هلو، منبعی عالی برای فیبر

فیبر از آن دست ترکیباتی است که به آسانی در هر کدام از میوه‌‌های خشک، از جمله هلو خشک یافت می‌شود. هر وعده‌ی مصرف به اندازه‌ی نصف فنجان میوه‌ خشک هلو حاوی حدود ۷ گرم فیبر، تقریبا ۳۰ درصد از نیاز روزانه به ویتامین A، و مقدار اندکی مواد معدنی نظیر مس و پتاسیم است.

اگر از فواید فیبر برای سلامتی آگاه باشید، حتما می‌دانید چرا هلو خشک بهترین میوه‌ی خشک برای کمک به سلامتی دستگاه گوارش و درمان یبوست است. اگرچه هلو شاید آن‌چنان محبوب نباشد، ولی آن‌هایی که عاشق مخلوطی از طعم‌های ترشی و شیرینی هستند، حتما هلو را خیلی دوست دارند.

۲. سیب خشک، میان‌وعده‌ای کم کالری

یکی از دلایلی که آدم‌ها عاشق سیب هستند این است که خوردن این میوه هنگام صبحانه برای سلامتی انسان بسیار مفید است. ولی، سیب خشک (یا برگه سیب) چه‌طور؟ آیا می‌دانید حتی سیب خشک نیز به عنوان میان‌وعده‌ای سالم شناخته می‌شود؟ دلیل این مسئله نیز کم کالری بودن میوه‌ خشک سیب است.

به عبارت دیگر، هر وقت هوس خوردن تنقلات کردید، ولی در عین حال، نمی‌خواهید وزن‌تان زیاد شود یا کربوهیدرات بیش‌تری به رژیم غذایی‌تان اضافه شود، شاید افزودن مقداری سیب خشک به فهرست خریدتان فکر بسیار خوبی باشد.

۳. سُرخالو خشک، برای تامین نیاز روزانه‌ به ویتامین C

در میان میوه‌های خشک، شاید سرخالو آن‌چنان محبوب نباشد و هم‌چنین فواید آن برای سلامتی آن‌چنان شناخته شده نیز نباشند، ولی آیا می‌دانید یک وعده‌ی مصرف سرخالو، به اندازه‌ی نصف فنجان می‌تواند نیاز روزانه‌تان را به ویتامین C تا بیش از ۲۴۴ درصد تامین کند؟

ویتامین C نقش بسیار مهمی در سلامت انسان دارد، زیرا مسئول کنترل دستگاه ایمنی بدن است؛ هم‌چنین، باعث می‌شود کلاژن به اندازه‌ی کافی به پوست برسد، و در نهایت، باعث بهبود جذب آهن و تولید گلبول‌های قرمز خون می‌شود. بنابراین، مصرف سرخالو خشک در طول دوره‌ی نقاهت از بیماری بسیار توصیه می‌شود.

۴. برگه‌ زردآلو، منبعی عالی برای پتاسیم

خواص برگه زردآلو

وقتی صحبت از میوه‌ خشک به میان می‌آید، شاید بتواند گفت برگه زردآلو یکی از محبوب‌ترین میوه‌های خشک باشد؛ زیرا علاوه بر مزه‌ی دلپذیرش، فواید آن برای سلامتی نیز از هیچ کس پنهان نیست. یکی از فواید زردآلو برای سلامتی، غنی بودن این میوه از پتاسیم است؛ حتی میوه‌ خشک شده‌ی آن نیز سرشار از این ماده‌ی مفید است.

فایده‌ی عمده‌ی پتاسیم برای سلامتی بدن جلوگیری از افزایش بیش از اندازه‌ی سدیم در جریان خون است؛ به این ترتیب می‌توان گفت با مصرف برگه زردآلو می‌توانید از بیماری فشار خون بالا، و افزایش ناگهانی فشار خون، کلسترول و حتی قند خون به خوبی پیشگیری کنید.

فرآیند احراز هویت غیرحضوری

۱۴ سوال متداول درباره احراز هویت غیرحضوری سجاماز چند روز گذشته فرآیند احراز هویت غیرحضوری سجام آغاز شده و مردم می‌توانند با استفاده از گوشی موبایل خود و ورود به اپلیکشین‌های مشخص شده در سامان سجام به انجام فرآیند احراز هویت سجام بپردازند.

به گزارش ایرنا، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، احراز هویت سجام به منظور رفاه حال متقاضیان دریافت کد بورسی غیرحضوری شده و اکنون دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، بانک‌ها و کارگزاری‌ها ندارد اما این اقدام باعث ایجاد ابهاماتی برای برخی از افراد شده است که در ادامه به رفع آنها پرداخته می‌شود.

اکنون اپلیکیشن سیگنال از جمله گزینه‌های در نظر گرفته شده برای احراز هویت غیرحضوری است که براساس صحبت های انجام شده به نظر می رسد در آینده نزدیک احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن آپ آغاز به کار کند.

احراز هویت غیرحضوری سجام برخلاف احراز هویت حضوری که نیازمند زمان زیادی برای انجام مراحل مربوطه است در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود، اما چنین فعالیتی به دلیل جدید بودن آن برخی از سوالات را برای متقاضیان دریافت کد بورسی ایجاد کرده که در ادامه با پاسخ آن‌ها ابهامات موجود برطرف خواهد شد.

احراز هویت ویدئویی نیازمند چه مدارکی است؟

با توجه به اینکه اطلاعات شناسایی فرد متقاضی در مرحله ثبت نام سجام تحت فرم‌ ثبت‌نام از کاربر دریافت شده‌ است، بنابراین به منظور راحتی هر چه بیش‌تر کاربران، برای احراز هویت و تکمیل فرآیند، صرفاً یک ویدئو سلفی بمدت ۵ ثانیه مورد نیاز است و به ارائه هیچگونه مدرک شناسایی نیاز نیست.

احراز هویت غیر حضوری بورس چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به اینکه تایید و احراز ویدئو سلفی توسط تکنولوژی و الگوریتم‌های قدرتمند هوش مصنوعی با دقت بالا صورت می‌گیرد، بسته به سرعت اینترنت، احراز هویت غیر حضوری بورس، تنها در حد چند ثانیه تا چند دقیقه زمان می‌برد که نسبت به متصدی انسانی برای احراز هویت، زمان بسیار کمتر است.

چرا باید ویدئو سلفی بگیرم؟

ویدئو سلفی در واقع برای اثبات حضور و زنده بودن فرد استفاده می‌شود. دریافت این ویدئو برای حصول اطمینان از این موضوع است که مالک اصلی اطلاعات در پشت گوشی تلفن همراه قرار داشته و شخص دیگری هویت او را جعل نمی‌کند. در واقع، این ویدئو با الگوریتم‌های پیچیده و قدرتمند هوش مصنوعی (یادگیری ژرف) و Liveness detection پردازش شده و زنده و واقعی بودن آن تشخیص داده می‌شود.

چرا ویدئوی سلفی می‌تواند جایگزین مراجعه حضوری در احراز هویت باشد؟

از آنجایی که می‌توان با استفاده از فناوری تشخیص زنده بودن تصویر (Liveness Detection) از زنده بودن کاربر در لحظه ضبط ویدئو اطمینان حاصل کرد و همچنین قابلیت ارسال ویدئوی چهره از هر جایی و در هر زمانی از شبانه‌روز ممکن است، بنابراین با استفاده از ویدئوی سلفی و هوش مصنوعی، امکان حذف نیاز به حضور شخص فراهم می‌گردد.

در واقع نسخه‌ای از عکس چهره افراد، در زمان درخواست کارت ملی اخذ و نزد سازمان ثبت احوال وجود دارد که ما با دریافت ویدئو فرد، چهره او را با عکس ثبت احوال مقایسه می‌کنیم و در صورت تایید، احراز هویت انجام می‌شود؛ ضمن اینکه حضور شخص در لحظه نیز بررسی می‌گردد.

برای احراز هویت غیرحضوری، به چه نوع تلفن همراهی نیاز دارم؟

برای احراز هویت غیرحضوری بورس، به تلفن همراه هوشمندی نیاز است که دارای دوربین سلفی بوده و قابلیت نصب نرم‌افزارهای مختلف بر روی آن وجود داشته باشد.

آیا با هر دستگاه تلفن همراه، تنها امکان احراز هویت یک کاربر وجود دارد؟

خیر، تعداد دفعات احراز هویت غیر حضوری، به گوشی تلفن همراه وابسته نیست و به ازای هر کدملی، امکان یک بار احراز هویت وجود دارد.

چگونه ویدئو سلفی بگیرم؟

زمانی که وارد فرآیند آپلود ویدئو سلفی شدید، دسترسی دوربین سلفی خود را برای نرم‌افزار فعال کرده، در جای ثابت با نور مناسب ایستاده، گوشی تلفن همراه را در مقابل صورت خود بگیرید و دکمه شروع را بزنید. چهره خود را در طول ضبط ویدئو داخل کادر نگه دارید تا فرآیند ضبط به اتمام برسد.

اهمیت مشاوره خانواده در زندگی

بر هیچ کس پوشیده نیست که مشکلات زندگی خانوادگی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد هستند و تقریبا می توان گفت اکثر افراد گاه با مشکلاتی در خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند.. به عنوان مثال برخی از افراد دردر زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه هستند و این مشکلات به وجود آمده باعث شده روند معمول زندگی با اختلال مواجه شود و آرامش زندگی و عشق آنها از دست برود. قطعا در چنین شرایطی کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده و روانشناسان مجرب و کاربلد تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد گذاشته و به سلامت روان و آرامش خیال افراد کمک بسزایی می کند و حتی با مشاوره تلفنی آنلاین هم شما تاثیر آنرا حس خواهید کرد.

دلزدگی در زناشویی، از دست رفتن عشق، اختلافات زناشویی و … از جمله مهمترین مشکلاتی است که هر زوج ممکن است با آن مواجه شود و برای حل این مشکلات و حفظ رابطه توصیه می شود حتما از مشاوره خانواده کمک گرفته شود.

اهمیت مشاوره خانواده در زندگی

همه ما می دانیم که برای داشتن رابطه سالم با همسر هر دو طرف باید تلاش کنند و مهارت های زندگی را یاد گرفته و به کار ببرند.

از طرفی هیچ دو نفری کاملا با هم هم نظر نیستند و اختلاف نظر و عقیده حتما در رابطه وجود دارد، مساله مهم این است که این اختلاف نظر در رابطه را چگونه کنترل کنیم تا باعث دعوا و اختلاف بزرگتی نشود؛ رابطه ای سالم و عاشقانه زمانی پایدار خواهد بود که زوجین در صورت بروز تعارضات در رابطه پا پس نکشند و برای حل این مشکلات تلاش کرده و آن ها را حل نشده باقی نگذارند؛ مشکلاتی که حل نشده روی هم تلمبار می شوند، ممکن است در زمانی دیگر دوباره بروز پیدا کرده و باعث ایجاد دعوا و اختلاف بزرگتری در رابطه شوند. با کمک گرفتن از مشاوره خانواده در مرکز نوا مشاور می توانید مشکلات خود را به تدریج رفع کنید.

گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود و ناگهان باعث ایجاد معضل بزرگی در خانواده می شود؛ بهترین کار این است که مشکلات به ظاهر کوچک را بی اهمیت تلقی نکنیم؛ آن ها را جدی گرفته و برای حلشان قدمی برداریم.

زمانی که بین زوجین اختلاف و مشکلی ایجاد شود، ممکن است به دلیل فشار روانی زیاد و شرایط سخت در رابطه، ذهن افراد نتواند مسائل را درست تحلیل کند و همین امر باعث عکس العمل های هیجانی شده و حتی اختلاف را عمیق تر کرده و صمیمت زوجین را کمتر کند. حال تصور کنید بعد از این شرایط مشکل حل نشده باقی بماند و این فرایند بارها تکرار شود؛ مسلما اگر در چنین موقعیت هایی برای حفظ رابطه تلاشی انجام نشود، احتمال از دست رفتن رابطه بسیار است.

اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از مشاورین و روانشناسان پر رنگ می شود. زمانی که زوجین به دلیل اختلافات پیش آمده و فشارهای روانی قادر نیستند مشکلات خود را دو نفری حل و فصل کنند، مشاور به عنوان فردی بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا علت اختلاف را پیدا کرده و برای حل آن به زن و شوهر مذکور کمک می کند.

در جلسات مشاوره حل اختلافات خانوادگی نوا مشاور مشکلات مربوط به زندگی مشترک طی چند جلسه مشاوره حل و فصل می شود؛ در این جلسات افراد ممکن است متوجه ابعادی از زندگی شوند که پیش از این از آن بی خبر بوده اند.

گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را بلد نیستند و یا از انتظارات همسرشان بیخبرند؛ همین جلسات مشاوره خانوده و کمک گرفتن از متخصصین آموزش دیده افراد را نسب به زندگی مشترک آگاه تر کرده و به آن ها کمک می کند تعارضات را حل کرده و برای ساختن رابطه ای سالم و عاشقانه قدم به قدم پیش بروند.