بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

بهترین گن ساعت شنی اصل کلمبیا

گن ساعت شنی چیست؟

گن ساعت شنی ( گن فرم‌ دهنده‌ شکم و پهلو ) باعث فرم دهی به بدن و جمع کردن شکم و پهلو ها میشود، و باعث باریک شدن کمر شده و همچنین باعث میشود بدن شما شکل یک ساعت شنی دیده شود.

مهم : این گن به محض پوشیدن ۱ تا ۲ سایز شما را جمع میکند و با استفاده روزانه ۶ تا ۸ ساعت ماهیانه یک سایز واقعی کم می کنید و بعد از چند ماه کمر شما به شکل ساعت شنی فرم میگیرد.

فواید گنهای ساعت شنى

گنهاى لاغری ساعت شنى اورجینال تکنولوژی روز دنیا به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که صرفاً به واسطه حرکات روزمره بدن، ماساژ بسیار مناسبی را روی پوست فراهم می‌آورند. با ترکیب موزون میکروماساژ، گرما و رطوبت بدن، مبادلات سلولی افزایش می‌یابد و این امر باعث افزایش جریان گردش خون و لنف شده، توده‌های چربی انباشته (سلولیت) در لایه‌های زیرین پوست را حل کرده، دریافت کالری‌های مورد نیاز ماهیچه‌ها را افزایش داده و یا به عبارتی منجر به سوزاندن کالری بیشتر در ماهیچه‌ها می‌شود و در نتیجه چربی‌های انباشته را از بین می‌برد و در واقع بهترین گن لاغری ساعت شنی را میتوانین از ما خرید کنید.


جزییات گن ساعت شنی آنچری اصل کلمبیا

گن ساعت شنی اصل کلمبیا 100 درصد ساخته شده از لاتکس بوده و روکش آن حاوی 96 درصد کتان و 4 درصد اسپاندکس می باشد. به کارگیری لاتکس در ساخت این محصول موجب لطافت الیاف آن شده و استفاده از آن در طول شبانه روز را ممکن می سازد. این گن بی نظیر با بافت و الیاف فوق العاده ظریفش همچون پوست بر روی بدن فرد نشسته و بو و عرق بدن وی را جذب می کند. اگر فکر می کنید که این موضوع گرم شدن و خفگی پوست بدن را به دنبال داشته و باعث آزار فرد می شود، سخت در اشتباهید. چرا که الیاف استفاده شده در ساخت گن آنچری اصل موجبات تنفس بهتر پوست را فراهم ساخته و از خیس شدن بدن جلوگیری به عمل می آورد.

فرقی نمی کند که در چه شرایط آب و هوایی ای به سر می برید یا نوع پوستتان چیست. به هر حال گن ساعت شنی اصل کلمبیا بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. این محصول رسانای قوی حرارت بوده و از همین رو به خوبی از پس خنک نگه داشتن بدن در هوای گرم و گرم نگه داشتن آن در هوای سرد بر می آید.

استفاده از با کیفیت ترین الیاف لاتکس در ساخت گن ساعت شنی اصل کلمبیا آن را به محصولی سازگار با پوست های حساس تبدیل نموده است. محال است از این گن ضد آلرژی و آنتی باکتریال استفاده کنید و دچار حساسیت و التهابات پوستی شوید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.