بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

آیا خرید فالوور برای اینستاگرام مهم است؟

آیا خرید فالوور برای اینستاگرام مهم است؟

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

اگر شما بتوانید به صورت اصولی و هدفمند از این شبکه ی اجتماعی استفاده کنید ما به شما قول می دهیم که در تجارت شما می تواند بسیار به شما کمک کند و باعث می شود که شهرت شما در این شبکه اجتماعی بیشتر شده و تجارت خود را به سمت موفقیت سوق دهید.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعال و در حال کسب در آمد از آن هستند می گویند: خیلی از صاحبان کسب و کارها فعالیت های خود را به سمت اینستاگرام آورده اند تا با استفاده از این پلتفرم خودشان را بهتر به سمع و نظر مخاطبان برسانند.


شما هم می توانید برای شروع به معرفی خود و یا محصولاتتان از خرید فالوور ارزان اینستاگرام شروع کنید.

البته ناگفته نماند که راه های دیگری هم برای جذب فالوور وجود دارد که دارای استراتژی و برنامه متفاوتی است. مانند فالوو کردن دیگران، پست کردن تصاویر و به اشتراک گذاری آنها با سایرین در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری و لایک زدن که باعث افزایش فالوور می شود ولی باید بدانید اینگونه روش ها بسیار زمان برده و باعث می شود برای رسیدن به فالوور دلخواه در بازه های زمانی مناسب نباشد.

بهترین استراتژی در جهت جذب فالوور به میزان دلخواه، خرید فالوور اینستاگرام می باشد بخصوص اگر شما بتازگی اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و در صفحه خود فعالیت می کنید.


اما یک سوالی در این میان مطرح می شود چرا مسئله ی خرید فالوور اینستاگرام یا اصلا فالوور زیاد داشتن در اینستاگرام بسیار مهم است؟

چون بسیاری از کاربران زمانی که با صفحه شما برخورد می کنند و پست های شما را مشاهده می کنند تعداد فالوورهای شما را نیز حتما بررسی می کنند که اگر تعداد آنها بالاتر باشند ترغیب شده و شما را حتما فالوو یا اصطلاحا دنبال می کنند.

دقت داشته باشید که در خرید فالوور اینستاگرام محدودیتی در تعداد آنها وجود ندارد بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد 100 و بعضی از پکیج ها 1000 تایی ارائه می شوند که می توان با انتخاب یکی از این پکیج ها و با توجه میزان بودجه خود فالوورها را سفارش دهید، توجه داشته باشید که پکیج ها بسیار متنوع و بیشتر هستند و این موضوع بستگی به جایی که قرار است فالوورها را خریداری کنید دارد. حتما در صورت نیاز از فروشنده بخواهید که پکیج های دیگری را که متنوع هستند نیز به شما معرفی کند.

سعی کنید فالوور اینستاگرام را از سایتی که معتبر و شناخته شده است خرید کنید،

نکته: صرف زمان برای ساخت یک پروفایل حرفه ای در اینستاگرام می تواند سرمایه گذاری عالی در فضای آنلاین باشد.

منبع

نحوه محاسبه قیمت ایزوگام

ایزوگام چیست؟

نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است . ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید . عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند . امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد .

 

دسته بندیهای ایزوگام

ایزوگام بر اساس نوع لایه های به کار رفته (تیشو و پلی آستر) به دو دسته تقسیم می شود : 1. ایزوگام تک لایه ( شامل پلی استر دوخته( این نوع ایزوگام به نسبت نوع دو لایه ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری را دارد. 2. ایزوگام دو لایه (شامل تیشو و پلی استر) این نوع ایزوگام ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری می باشد. ایزوگام بر اساس پوشش آلومینیمی روی آن به دو دسته تقسیم می شود : 1. ایزوگام با روکش آلومینیم با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد . 2. ایزوگام بدون روکش آلومینیم این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی، پی و ... به کار می رود .

سوالی که برای اکثر مشتریان که در آپارتمان در تهران سکونت دارند در مورد نحوه محاسبه وقیمت ایزوگام آپارتمان می باشد به این شرح است:

۱-نحوه محاسبه قیمت ایزوگام در اپارتمان چگونه محاسبه میشود؟
لازم است که بدانیم مبنای محاسبه بر حسب متراژ ایزوگامی است که در سطح مورد نظر استفاده ونصب میشود واینکه متراز سطح برای محاسبه متراژ محاسبه نمیشود واختلاف متراژ نیز به خاطر اور لب ایزوگام که معملا ۱۰ سانتی متر است وتیکه کاریهای دور پشت بام ودیواره های اطراف ودور کانالهای کولر و… میباشد
۲-آپارتمان ما ۱۰۰ متر است چقدر ایزوگام مصرف میشود؟
در جواب باید بگویم که برای محاسبه حدودی باید سطح پشت بام را دقیقا متراژ زد اگر پشت بام شما ۱۰۰ متر باشد حدودا ۱۲۰ متر ایزوگام نیازاست یعنی اینکه ۲۰درصد به متراژ اضافه میشود.

۳– چه نوع ایزوگامی را انتخاب کنم؟آیا برندهایی که موجود است با هم متفاوت است؟
بهتر است که ایزوگامی را انتخاب کنید که دارای استاندارد ملی ایران باشد ودولایه bpp باشد.معمولا بعضی از کارخانه ها با توجه به رقابتی شدن کیفیت محصول را کاهش میدهند وقیمت ایزوگام را پایین می اورند یعنی اینکه رقابت با قیمت را سر لوحه کار خود قرار داده اند،خوشبختانه بعضی از کارخانه ها رقابت با کیفیت را سر لوحه کار قرار میدهند که بهتر است مشتری کیفیت را بسنجد واقدام به خرید نماید.



دانلود رایگان موسیقی چیزیه که خیلی از کاربرها دنبال ان هستند و این هیچوقت تموم نمیشه. به همین دلیل سایت های بسیار زیادی به وجود آمدند که هرکدام شامل 10ها هزار آهنگ وموزیک هستند که کاربران زیادی را به سمت خود میکشند.ما دراین  مقاله لیستی از بهترین سایت های دانلود موزیک هم سرعت دانلود بالایی دارند و هم از ترافیک بالاتری برخورد دارند را برای شما آورده ایم  به این نیز توجه داشت که این وب سایت ها اغلب به روز می شود شامل لیستی از کلیه اهنک های جدید و به روز می باشند.

بعضی وقت ها نمی شود به گوگل اعتماد کرد !! حتما برای شما هم پیش آمده که دنبال آهنگی خاص می گردید و تمام سایت های معرفی شده توسط گوگل بی استفاده است . در این پست قصد معرفی سایت های دانلود آهنگ های ایرانی را داریم .


1)    یوتیوب  YouTube

بررسی سایت یوتیوب

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پایه‌گذاری شد که هر سه از کارمندان شرکت پی‌پل بودند. هرلی در دانشگاه ایندیانا در پنسیلوانیا درس طراحی می‌خواند در حالی که چن و کریم در دانشگاه ایلی‌نوی در اوربانا دانش کامپیوتر را فرا می‌گرفتند.


آن‌ها پس از موفقیت وبگاه فلیکر برای بارگذاری عکس، تصمیم گرفتند وب‌گاهی برای بارگذاری ویدئو ایجاد کنند و به همین منظور، در آپارتمان چن در سان‌فرانسیسکو میهمانی شام برگزار کردند و در این‌باره بحث کردند.]

اولین ویدئوی بارگذاری‌شده در یوتیوب به نام من در باغ‌وحش جاوید کریم را در باغ‌وحش سن دیگو نشان می‌دهد این ویدئو در تاریخ 23 آوریل 2005 به وبگاه یوتیوب ارسال شد و هنوز هم می‌توان آن را تماشا کرد.
این یکی از بهترین وب سایت های تمام بار که مطمئنا کاربر میتواند بهترین نتایج را برای دانلود موزیک مورد نظر خود پیدا کند.

• پایگاه بزرگ وب سایت عالی است شامل تمام آهنگ ها.
• وب سایت توسط کاربران بالاترین  امتیاز را دارد و رتبه فعلی است 9.8


بررسی سئو سایت یوتیوب:

رتبه جهانی سایت 2 است.اکثر بازدیدکنندگان این سایت از کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.


2)    سایت رادیو جوان

سایت رادیو جوان


رادیو اینترنتی فارسی است. رادیو جوان در اکتبر 2004 توسط گروهی از جوانان ایرانی در آتلانتا و واشینگتن، دی.سی. با هدف فراهم آوردن موسیقی ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان شروع به کار کرد. این رادیو گزیده متنوعی از آهنگهای قدیمی و جدید را پخش می‌کند.

 

ویژگی‌های سایت رادیو جوان

  • شنیدن موسیقی به صورت آنلاین
  • دریافت موسیقی خوانندگان به صورت مستقیم توسط گزینه سینک در اپ
  • دیدن ویدئو کلیپ و مصاحبه با خوانندگان
  • مشاهده متن آهنگ
  • شنیدن رادیو
  • مشاهده عکس‌های خوانندگان

3)  سایت بیست موزیک

سایت بیست موزیک یکی از بهترین و کامل ترین آرشیو های موسیقی ایران را به صورت کاملا رایگان و به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین در اختیار بازدیدکنندگان میگذارد و شما میتوانید از این سایت " https://bistmusic.com "  لذت ببرید.

خاستگاه رپ

خاستگاه "رپ" کجاست؟

سیاه‌پوستان آمریکایی دهه 70 میلادی در نیویورک، زمانی که تبعیض نژادی و ظلم و ستم سفیدپوستان، آن‌ها را به ستوه آورده بود به خیابان‌ها ریختند و برای بیان اعتراضات‌، حرف‌هایشان را به‌صورت ریتمیک و ترانه خواندند. دقیقا از همین‌جا بود که سبک جدیدی از موسیقی پا به عرصه‌ی ظهور گذاشت و "رپ" نام گرفت که ابتدا و به‌دلیل پدیدآورندگان آآن، به "سی.ان.ان" سیاه‌پوستان آمریکا شهرت یافت.

در واقع "رپ" سبک جدیدی از موسیقی غربی، برای بیان اعتراضات عمومی و ابراز خشونت‌های سیاسی-اجتماعی مخحسوب می‌شود. در ابتدای امر این سبک از موسیقی، به‌دور از انحرافات فردی و اجتماعی روند رو به رشدی داشت اما تدریجا و در جریان سرمایه‌داری غرب که از هر وسیله‌ای برای مطامع خود بهره می‌گرفت، دو پدیده "اعتیاد" و "روابط نامشروع" به آن افزوده شد تا بتواند با اشاعه آن در بین جوانان،‌ ضمن جلوگیری از اعتراضات متعارف، بهره‌کشی هدفمندی از آن‌ها را در دستور کار قرار دهد و ما مشاهده کردیم که تدریجا، موسیقی رپ از مسیر ابتدایی خود خارج شده و با تحریفات گسترده‌ای همچون اشاعه‌ی خشونت احتماعی، الفاظ رکیک و توهین‌آمیز و حتی اعتیاد همراه شد.

اما باید توجه داشت که "رپ" به‌سرعت از انحصار سیاه‌پوستان بیرون آمد و سفیدپوستان هم به این سبک موسیقی روی آوردند و زیرشاخه‌های دیگری به آن افزودند تا برای خلق این موسیقی از ضرباهنگ‌های بسیار تند با فریاد خواننده آن‌که صدایی خشن و خش‌دار دارد، حرف‌های معمولی را فارغ از اخلاق و گاهی همراه با الفاظ رکیک موزون، سریع و پشت سر هم بیان کند. چراکه ازنظر طرفداران این سبک، سریع خواندن به‌موازات استفاده از الفاظ نامناسب، جذابیت رپ را افزون می‌کند

برای دانلود آهنگ رپ " اینجا " کلیک کنید...

منشاء و تاریخچه اکسیژن

اکسیژن عنصری است که توسط عموم مردم بواسطه نقش حیاتی آن شناخته شده است. بدون اکسیژن، انسان و دیگر موجودات زنده توانایی تنفس و زندگی کردن نخواهند داشت. اکسیژن نه تنها برای زنده ماندن مهم است، بلکه نقشی اساسی را در بسیاری از واکنش‌های شیمیایی بازی می‌کند. اکسیژن معمول‌ترین عنصر در پوسته زمین است و در حدود 20 درصد هوای تنفسی ما را تشکیل می‌دهد.

منشاء و تاریخچه اکسیژن

اکسیژن با جرم اتمی 15.9994 amu" role="presentation">

در گروه ۱۶ از جدول تناوبی عناصر یافت می‌شود که به این گروه «کالکوژن» (Chalcogen) نیز می‌گویند. این عنصر در سالهای 1772 و 1774 به طور جداگانه توسط «شیل» (Scheele) و «پریستلی» (Priestly) کشف شد. نام اکسیژن را دانشمند فرانسوی آنتوان لاوازیه بر آن نهاد.

شیل، اکسیژن را از طریق یک آزمایش کشف کرد که در آن منگنز اکسید سوزانده می‌شد. او متوجه شد که منگنز اکسید داغ موجب تولید گازی می‌شود که او آن را «هوای آتشین» (Fire Air) نامید. شیل همچنین دریافت زمانی که این گاز با ذغال‌سنگ در تماس قرار می‌گیرد، جرقه‌های روشن و زیبایی را تولید می‌کند.

با وجود اینکه او این عنصر را کشف کرد اما یافته‌های علمی خود را تا ۳ سال بعد از آن منتشر نکرد که مصادف بود با کشف این عنصر توسط پریستلی. پریستلی آزمایش شیل را با کمی تغییرات در دستگاه‌های آزمایشگاه دوباره تکرار کرد. او از یک عدسی استفاده کرد تا نور خورشید را مستقیم به مرکوریک اکسید بتاباند. در نتیجه، او هوایی را کشف کرد که به کمک آن عمر یک موش آزمایشگاهی را ۴ برابر بیشتر کرد و همچنین آزمایش سوختن را با شدت بیشتری انجام داد.

برخلاف تمام این یافته‌ها، این دو دانشمند متوجه نشدند که دقیقا چه عنصری را کشف کرده‌اند. در نهایت این آنتوان لاوازیه بود که در سال 1775 به ماهیت اکسیژن پی برد.

اکسیژن در جو زمین

جو زمین در حال حاضر شامل ۲۱ درصد اکسیژن است. خرید گاز اکسیژن و یا تولید ان از راه‌های مختلفی به تولید می‌رسد. فرآیند «تجزیه فوتوشیمیایی» (Photochemical Dissociation) که در آن مولکول‌های آب توسط اشعه ماورا بنفش شکسته می‌شوند در حدود ۱-۲ درصد از اکسیژن ما را تولید می‌کند. فرآیند دیگری که موجب تولید اکسیژن می‌شود، فوتوسنتز است که توسط گیاهان و باکتری‌های فوتوسنتزی به تولید می‌رسد. واکنش کلی فوتوسنتز در زیر آورده شده است:

منبع