بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

بک موزیک

موزیک ویژه جدید و قدیمی

همه چیز درباره مدیریت و ادمین اینستاگرام

مدیر اینستاگرام کیست ؟

مدیر اینستاگرام کیست و عملکرد و وظیفه وی در این شبکه اجتماعی چیست؟ این سوالی است که قصد داریم در بحث پیش رو به آن پاسخ دهیم. Admin یکی از اصطلاحات رایج در اینستاگرام است که در Instagram نیز شغل پردرآمد است. احتمالاً افراد اطراف خود را می شناسید که درآمد ماهیانه نسبتاً خوبی بدون خروج از خانه دارند و اگر از نوع فعالیت و کار آنها س askال کنید ، آنها می گویند که آنها صفحه مدیریت اینستاگرام هستند.

در این مقاله قصد داریم با مدیر و نحوه کار او در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، اینکه چه کسی است و چه کاری انجام می دهد و یک مدیر باید از چه مهارت هایی آشنا شود.
تعریف مدیر

کلمه Admin در اصل مخفف کلمه (Administrator) است. به دلیل کاربرد گسترده کلمه admin در دنیای IT ، به تدریج و با گذشت زمان ، اصطلاح admin به شکل و تلفظ مدرن admin تغییر یافته و بدین ترتیب گفتار برقرار می شود.

به احتمال زیاد ، اگر در خانه کامپیوتر یا لپ تاپ با ویندوز یا مک دارید ، با کلمه admin زیاد روبرو شده اید و بارها آن را در قسمت های مختلف ویندوز دیده اید. می توان گفت که در واقع هرکسی که رایانه شخصی ، لپ تاپ ، تلفن هوشمند یا تبلت داشته باشد ، مدیر محسوب می شود.

معنای عبارت Administrator در فارسی admin است و کلمه admin دقیقاً به همان معنی به کار رفته است.
مدیر اینستاگرام کیست؟

علاوه بر کلمه admin ، شما اصطلاح Webmaster را بارها شنیده یا دیده اید. کلمه وب مستر به معنای مدیر وب است. یعنی شخصی که سایت را کاملاً مدیریت می کند. محتوای جدید منتشر می کند ، ظاهر سایت را تغییر می دهد ، اشکالات و مشکلات را برطرف می کند و به نظرات کاربران سایت پاسخ می دهد.

سایتی به اندازه اینستاگرام چندین مدیر وب دارد ، بنابراین نمی توانید بپرسید مدیر اینستاگرام کیست؟ جواب مفید و مناسب. بنابراین ما باید سوال خود را به روش دیگری مطرح کنیم.

همانطور که می دانید اینستاگرام بیش از یک میلیارد حساب کاربری دارد و به هر حساب کاربری پروفایل یا حساب گفته می شود و هر نمایه ، حساب یا حساب به عنوان صفحه یا صفحه اینستاگرام در نظر گرفته می شود. بنابراین به جای طرح این سوال که مدیر اینستاگرام کیست یا چیست؟ باید بپرسیم: صفحه مدیر اینستاگرام کیست یا چیست؟


مدیر صفحه اینستاگرام کیست ؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، هر پروفایل در اینستاگرام یک صفحه و صفحه اختصاصی است. مهم نیست که صفحه عمومی است یا خصوصی ، در هر صورت ، هر نمایه اینستاگرام یک صفحه منحصر به فرد است.

بدون هیچ محدودیت سنی ، هر صاحب گوشی هوشمند که نسخه Android یا iOS اینستاگرام را بر روی تلفن خود نصب کرده باشد ، می تواند صفحه اینستاگرام ایجاد کند.

برای اینستاگرام تفاوتی بین ناشناس و ناشناس وجود ندارد. به استثنای چند تفاوت جزئی در پروفایل افراد مشهور و افراد مشهور در مقایسه با پروفایل افراد عادی ، همه می توانند به یک اندازه از قابلیت ها و امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

مطمئناً فیلم هایی دیده اید که سبک های مختلف زندگی مردم را در مقایسه با افراد عادی جامعه به تصویر می کشد ، جایی که اغلب افراد با سبک زندگی خاص و متفاوت از عموم مردم کار خود را با افراد مورد اعتماد انجام می دهند. در واقع ، آنها این افراد را مدیر و مجری بخشی از شغل یا حرفه خود می دانند تا به دلیل مشغله زیاد بتوانند تمام جنبه های کار خود را کنترل کنند.

در دنیای اینستاگرام ، مدیر تقریباً به همان عملکرد اشاره دارد. این بدان معنی است که افراد مشغول مانند بازیگران ، صاحبان مشاغل ، افراد مشهور و به طور کلی صاحبان صفحه که دارای فعالیت های گسترده ای هستند و بنابراین نمی توانند صفحه شلوغ خود را مدیریت کنند ، از افراد معتمد گرفته تا آنها از عنوان مدیر یا به اصطلاح مدیر برای مدیریت استفاده می کنند صفحه آنها

IGA مخفف Instagram Page Admin است و رده ای مشابه مدیر صفحه Instagram محسوب می شود. مدیر یک صفحه یا صفحه اینستاگرام یک سری وظایف دارد که برای آن از صاحب صفحه مربوطه حقوق می گیرد. بیشتر بخوانید با شرح وظایف صفحه مدیر اینستاگرام.


وظایف مدیر صفحه اینستاگرام

قطعاً با توصیف وظایف مدیر در اینستاگرام می توان معنای این اصطلاح را بهتر درک کرد. بر اساس موارد فوق ، ما آموخته ایم که اصطلاح مدیر به معنای مدیر است و مدیر در اینستاگرام به شخصی گفته می شود که یک صفحه را در این شبکه اجتماعی مدیریت می کند.

اکنون وظایفی را که به یک مدیر صفحه اختصاص داده شده است ، بررسی می کنیم که برای آنها توسط کارفرمای خود یا صاحب اصلی صفحه پرداخت می شود.

اگر شما یک کاربر فعال اینستاگرام و پیرو صفحات افراد و مشاغل شناخته شده در ایران هستید ، احتمالاً متوجه شده اید که عبارت "این صفحه توسط یک مدیر مدیریت می شود" در بیوگرافی معرفی صفحه ذکر شده است. شما همچنین به خوبی با قابلیت های یک پروفایل آشنا هستید.

تو می توانی:

یک داستان بگذارید
عکس و فیلم به اشتراک بگذارید
بیش از یک دقیقه فیلم را در IGTV بارگذاری کنید
در صورت فعال بودن نظرات به نظرات پاسخ دهید.
با استفاده از روشهای مختلف تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.
وظایفی که مدیر در یک صفحه اینستاگرام باید انجام دهد دقیقاً است

منبع : https://www.taktizer.ir/instagram-management/

چگونگی خرید دستگاه لیزر دایود

عوامل موثر بر قیمت دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

هر چه تکنولوژی به کار رفته در دستگاه‌های لیزر مانند لیزر دایود پیشرفته‌تر باشد قیمت خرید آن نیز افزایش می‌یابد. اگه بخواهیم به طور خلاصه از عوامل تأثیر گذار بر قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس بگوییم باید موارد زیر را مطرح کنیم:

  • استفاده از هندپیس با کیفیت در آن
  • وجود طول موج‌های بسیار قدرتمند (3 نوع طو موج که برای موهای مختلف است)
  • وجود قطعه‌ی خنک کننده در آن به جهت جلوگیری از سوختگی
  • کیفیت کار فوق العاده بالا

به طور کلی خرید دستگاه لیزر دایود می‌تواند کاملاً به صرفه باشد، خصوصاً برای مراکز پزشکی که بیماران زیادی به آن مراجعه می‌کنند.

چگونگی خرید دستگاه لیزر دایود

بر اساس آنچه که در قسمت قبل برای قیمت دستگاه لیزر دایود عنوان شد باید عرض کنیم که خرید این وسیله نیز باید از مراکز و فروشگاه‌های مجاز انجام شود. یکی از فروشگاه‌هایی که سابقه‌ی چندین ساله در این حوزه دارد طاهر تاج مادر است. برای اینکه بتوانید از قیمت دستگاه لیزر دایود الکس مطلع شوید پیشنهاد می‌کنیم که به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. حتی اگر سوال یا ابهامی درباره چگونگی کارکرد و تهیه این دستگاه دارید می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت و با استفاده از شماره تماس‌های موجود در آن با مشاوران این تیم ارتباط بگیرید.

اولین قدم ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در کشور ترکیه چقدر زمان می برد؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید برای این که اقدام به تاسیس شرکت در ترکیه نمایید به چقدر زمان احتیاج دارید؟ لازم به ذکر است که شما نیاز به صرف زمان زیادی ندارید در صورتی که با روال و مراحل کار آشنا باشید.

حداکثر مدت زمان برای شرکت هایی با مسئولیت محدود در ترکیه ۳ روز کاری می باشد این درحالی است که گفتن زمان برای شرکت هایی با مسئولیت عام متفاوت می باشد و زمان و مراحل آن بستگی به تصویب وزارت صنعت و تجارت ترکیه دارد.

یعنی در واقع این زمان می تواند از ۵ الی ۳۰ روز متفاوت باشد. البته آن چیزی که می بایستی به آن دقت نظر داشته باشید این است که بدانید برای انجام این کار به کجا مراجعه کنید و چه مدارکی را می بایستی به همراه داشته باشید زیرا که در بسیاری از مواقع آن چیزی که سبب اتلاف وقت و هزینه می گردد آگاه نبودن از سیستم اداری و پروسه ی کاری تأسیس شرکت در کشور ترکیه است.

اولین قدم ثبت شرکت در ترکیه

در اولین قدم شما می بایستی مشخص نماید که شما قصد باز کردن چه نوع شرکتی را دارید چون شرکت ها در ترکیه به سه نوع تقسیم می شوند:

  • ثبت شرکت شخصی
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت تعاونی در ترکیه

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

البته لازم است در نظر داشته باشید که برای ثبت شرکت داشتن اقامت بلند مدت ترکیه لازم نمی باشد یعنی شما می توانید در خارج از ترکیه زندگی کنید ولی در ترکیه شرکتی داشته باشید که دایر بوده و در حال فعالیت می باشد.

شما بعد از طی تمام مراحل و رسمی شرکت شرکت می توانید نسبت به اخذ اجازه کار در ترکیه برای خودتان اقدامات لازم را انجام دهید و به دنبال آن برای خود بیمه رد کنید.

رد کردن بیمه از این نظر حایز اهمیت می باشد که شما می توانید بعد از طی شدن ۵ سال نسبت به اقامت دایم ترکیه و بعد از آن;اخذ شهروندی ترکیه اقدام نمایید ( ثبت برند و اخذ اقامت ) . در نظر داشته باشید که صفر تا صد ثبت برند بین ۵ الی ۱۰ روز کاری زمان احتیاج دارد.

ثبت شرکت در ترکیه و گرفتن اقامت کشور ترکیه

انواع عکاسی صنعتی

انواع عکاسی صنعتی

 

1 ــ عکاسی تبلیغاتی :

 

عکاسی تبلیغاتی را می توان شاخه ای از عکاسی صنعتی معرفی کرد که با هدف به نمایش گذاشتن یک کالا ، خدمات ، برند یا حتی یک فرد در تبلیغاتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، تبلیغات چاپی ، بروشورها و... استفاده می شود . همچنین شما می توانید شاهد انواع عکس صنعتی در تبلیغات غیر چاپی قبیل  وب سایت ها ، تبلیغات دیجیتالی ، تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها و... باشید .

عکاسی تبلیغاتی را می توان محبوب ترین شاخه از عکاسی صنعتی دانست که با هدف ترغیب افراد به خرید انجام می شود .

 

2 ــ عکاسی هوایی :

 

عکاسی هوایی شاخه ای از عکاسی صنعتی است که تصاویر را در ارتفاعات بالا عکاسی می کند . در این عکاسی انواع عکس صنعتی با دوربین های بسیار پیشرفته از درون هلیکوپترها ، سیستم های هوایی ، پاراشوت ، بالون و... گرفته می شوند .

 

3 ــ عکاسی معماری و نمای داخلی:

 

عکاسی معماری و نمای داخلی را می توان شاخه ای از عکاسی صنعتی دانست که به عکس برداری از ساختمان ها ، بناها ، نماهای داخلی یک خانه یا یک رستوران می پردازد .

 

4 ــ  عکاسی ماشین :

 

شاخه از عکاسی صنعتی عکاسی ماشین نام گذاری می شود . انواع عکس های صنعتی در این زمینه توسط دلال های ماشین و شرکت های ماشین سازی گرفته می شود .

 

5 ــ عکاسی غذا :

 

یک شاخه بسیار تخصصی از عکاسی صنعتی ، عکاسی غذا است .که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است . بنابراین در این حوزه از عکاسی صنعتی سطح تقاضا نسبت به دیگر شاخه های عکاسی صنعتی بیشتر است .

البته این نکته قابل توجه است که عکاسی غذا هنوز هم نسبت به عکاسی تبلیغاتی در رده پایین تری از تقاضا برخوردار است . در واقع عکاسی تبلیغاتی را می توان محبوب ترین نوع عکاسی صنعتی دانست .

 

6 ــ عکاسی محصول :

 

عکاسی محصول یکی از جدی ترین شاخه های عکاسی صنعتی معرفی می شود . این حوزه از عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی برای شرکت های تولیدکننده محصول بسیار پرطرفدار و جدی مطرح می شود . زیرا یک شرکت می تواند با تبلیغ کالای مورد نظر شرکت خود از طریق این عکاسی تبلیغاتی ، کالای خود را برای مشتریان تبلیغ کند و به فروش بالا برسد .

این حوزه از عکاسی صنعتی را می توان یکی از حوزه هایی دانست که توانسته با پیشرفته بالایی روبه رو باشد و به سطح بالایی از کارایی خود در عکاسی صنعتی نسبت به دیگر شاخه ها برسد .

هدف این حوزه از عکاسی تبلیغاتی ، تبلیغ ویژگی های مختلف و مزایای متفاوت کالا است . به گونه ای که گفته می شود انواع عکس صنعتی در این حوزه می تواند نمایانگر ویژگی های بی همتا یک کالا باشد .

مزایای تلویزیون های بزرگ سامسونگ

تلویزیون های بزرگ سامسونگ از مزیت‌های زیادی بهره می‌برند. در ادامه با معرفی این مزایا، به این پرسش پاسخ می‌دهیم که چرا باید در خانه تلویزیون بزرگ داشته باشیم ؟ قیمت تلویزیون سامسونگ چقدر است ؟

امروزه به کمک ترکیب صفحه نمایش بزرگ و هوشمندی تلویزیون قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در دسترس ما قرار گرفته است، از سرویس‌های استریم گسترده تا بازی‌های ویدیویی سینمایی، همگی محتوایی شگفت‌انگیز را در اختیار ما قرار داده‌اند که تا پیش از این سابقه نداشته است. در واقع مهم‌ترین دلیل در دسترس قرار گرفتن این محتواهای جذاب و شگفت‌انگیز صفحه نمایش‌های بزرگ و فراگیر تلویزیونی است.

با توجه به این که عمر مفید یک تلویزیون به طور متوسط بین ۵ تا ۷ سال است. پس زمانی که برای خرید تلویزیون جدیدی اقدام می‌کنید، بایستی مطمئن باشید که از انتخاب خود برای مدتی طولانی راضی و خشنود خواهید بود. با گذشت زمان، بسیاری از مصرف‌کنندگان از این که در زمان خرید، تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ‌تر را انتخاب نکرده‌اند اعلام پشیمانی می‌کنند. در واقع مصرف‌کنندگان امروزی تصویری بزرگتر و فراگیرتر می‌خواهند.

همین دلایل می‌تواند نتایج تحقیقاتی که اخیرا توسط بخش مصرف کنندگان شرکت سامسونگ الکترونیکس انجام شده است را توجیه کند. در این تحقیقات مصرف‌کنندگان اصلی‌ترین علت ارتقای تلویزیون خود را اندازه صفحه نمایش بیان می‌کنند. ضمنا همین مسئله پیش‌بینی کارشناسان را مبنی بر رشد ۱۷ درصدی فروش تلویزیون های ۷۵ اینچی و حتی بزرگتر و همچنین رشد فروش ۱۱۰ درصدی تلویزیون های ۸K را نیز کاملا منطقی جلوه می‌دهد.

در حقیقت مزایای خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، به اندازه وضوح تصاویر فراگیر در تلویزیون های بزرگ واضح و روشن است. حالا بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از این مزایا بیندازیم.

مزایای تلویزیون های بزرگ سامسونگ

۱- سطح جدید واقعیت

ممکن است ساده به نظر برسد، اما این یک واقعیت است که هرچه صفحه تلویزیون شما بزرگتر باشد، ارزش و قابلیت‌های کیفیت تصویر آن راحت‌تر دیده می‌شود.

نکته کلیدی اینجاست که توازن بین اندازه و وضوح تصویر به تعداد پیکسل‌های صفحه تلویزیون مرتبط است. در نتیجه هرقدر تلویزیون بزرگتر باشد، وضوح تصویر از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. تلویزیونی با وضوح تصویری فوق‌العاده مثل سری QLED 8K سامسونگ ۳۳ میلیون پیکسل را در صفحه نمایش خود جای می‌دهد. وجود این تعداد پیکسل‌ها وضوحی غیرقابل تصور را در تلویزیون صفحه بزرگ شما رقم می‌زند و با ارائه تصویری بزرگتر و واقعی‌تر تجربه بصری فراگیری که می‌بینید را تقویت می‌کند.


۲- تماشای فیلم

تلویزیون های بزرگ و با وضوح تصویر بالا ایده‌آل‌ترین گزینه برای دیدن تمامی جزئیات مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها هستند. این شامل فیلم‌های بلو-ری Ultra-HD 4K و همینطور محتواهای روبه‌رشد سرویس‌های استریم ویدیو و VODها‌ می‌شود.


۳- بازی

کنسول‌های بازی‌های ویدیویی امروزه بسیار پیشرفته و قدرتمند هستند و می‌توانند گیم‌پلی غنی و پرجزئیاتی را به گیمرها ارائه دهند. هنگامی که با کنسول بازی به به تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ سامسونگ متصل می‌شوید، عملکرد صفحه نمایش فراگیرتر می‌شود. تلویزیون های QLED سامسونگ بازی‌های سطح بالا و پیشرفته را با حالت Auto Game Mode ارائه می‌دهد، یک عملکرد داخلی که به طور خودکار دستگاه‌های بازی متصل را آنالیز می‌کند و با بهینه‌سازی تنظیمات تلویزیون گیم پلی دقیق، روان و واقعی‌تری را مهیا می‌کند.

۴- تماشای ورزش

تماشای ورزش با تلویزیونی دارای صفحه نمایش بزرگ، مبل خانه شما را به بهترین صندلی در جایگاه تبدیل می‌کند. دیدی با وسعت گسترده و با جزئیات بیشتر باعث می‌شود احساس کنید در استادیوم حضور دارید و گویی در حال تشویق تیم مورد علاقه خود هستید.

۵- لذت یادگیری

یکی از کاربردهایی که در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، استفاده از تلویزیون برای آموزش و یادگیری است. با تعداد دانش آموزان زیادی که در ماه‌های اخیر در خانه درس می‌خوانند، تلویزیون به عنوان ابزار ارزشمندی برای برانگیختن حس کنجکاوی جوانان، نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین یک تلویزیون با صفحه بزرگ، پنجره بزرگتری را برای کاوش در طیف گسترده‌ای از موضوعات جالب می‌گشاید.